برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1403/02/16 - 15:37
  • - تعداد بازدید: 298
  • - تعداد بازدیدکننده: 280
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZaM7

نشست صمیمی رئیس اورژانس استان با مسئولین پایگاه های اورژانس ارومیه

به گزارش روابط عمومی اورژانس استان، این جلسه که صبح یکشنبه 16 اردیبهشت در سالن جلسات EOC اورژانس استان برگزار شد مسئولین پایگاه ها و مسئولین واحدهای ستادی اورژانس استان حضور داشتند.

در این نشست دکتر فرزین رضازاده با اشاره به روند رو به رشد اورژانس استان اظهار داشت: در سال گذشته توانستیم با پیگیری های انجام شده مبالغ کارانه کارکنان را بیش از 200 درصد افزایش بدهیم و قبل از آن نیز مشکل تحویل وعده های غذایی را حل کردیم.

وی افزود: تاکید ما در اورژانس استان بر بهبود امورات عمرانی و رفاهی پایگاه ها است که در این راستا در سال گذشته تعداد 8 پایگاه در سطح ارومیه را از لحاظ محیط داخلی و محوطه پایگاه بهسازی کردیم و  تعداد 39 عدد تشک خوشخواب تحویل پایگاه ها گردید و این روند امسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: امورات اداری مربوط به خرید 25 دستگاه ماکروویو برای تحویل به پایگاه انجام شده و بزودی خریداری و تحویل خواهند شد.

رئیس اورژانس استان ادامه داد: در راستای معرفی کارشناسان توانمند و شکوفایی استعداد تکنیسین ها، ارائه مقالات در سمینارها و کنگره های ملی و بین المللی در نظر داریم واحد تخصصی پژوهش را در اورژانس استان راه‌اندازی نمائیم.

مدیر حوادث دانشگاه با اشاره به سازه کانکسی پایگاه شهید کلانتری ارومیه یادآور شد: مراحل اداری تحویل زمین پایگاه شهید کلانتری از اداره کل مسکن و شهرسازی انجام شده و این زمین در حال حاضر در تحویل اورژانس است و مجدانه پیگیر تشریفات قانونی احداث ساختمان پایگاه هستیم تا این پایگاه کانکسی تبدیل به پایگاه ملکی شود.

در ادامه جلسه مسئولین پایگاه ها در فضایی صمیمی با بیان مشکلات حوزه پایگاه های خود در حضور ریاست سازمان، انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه و مسئولین واحدهای ستادی نیز در این راستا به پاسخگویی به مسائل مطرح شده پرداختند.

گفتنی است این جلسات، در قالب نشست های صمیمی رئیس اورزانس استان با مسئولین پایگاه های ارومیه هر سه ماه یکبار و برای بیان مشکلات پایگاه ها در راستای بهبود امور و توسعه پایگاه ها برگزار می شود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 5653
کلمات کلیدی
توحید جوادی
خبرنگار

توحید جوادی

تصاویر

تنظیمات قالب