اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

وظایف و مسئولیت ها:

1. هماهنگی و مدیریت برنامه ها  و تقسیم وظایف بین کارشناسان منابع انسانی و کارگزینی

3. هماهنگی جهت تهیه پیش نویس مکاتبات و احکام کارگزینی مربوط به حالات مختلف استخدامی و اشتغال کارکنان در چارچوب مقررات مربوطه.

4. بررسی پیشنهادات مربوط به ارتقاء و ترفیع و انتصابات و تغییر مشاغل و تطبیق وضع کارکنان انتقالی و یا مامور با مقررات استخدامی حاکم و قوانین و ضوابط قانونی.

5. هماهنگی و اقدام در مورد بیمه کارکنان و انتقال سوابق بیمه بازنشستگی آنان .

6. کنترل لیست کارکرد کارکنان با کارت ساعت آنان و انجام کلیه امور مربوطه تا مراتب نهایی در این زمینه .

7. کنترل حضور و غیاب و انواع مرخصی و معذوریت کارکنان با توجه به مجوزها و مقررات مربوطه و اعمال نظارت لازم بر تکمیل فرم های معرفی به کار کارکنان پس از ایام معذوریت طبق مقررات مربوطه .

8. سرپرستی فعالیت های عوامل تحت نظر و کنترل و هدایت و آموزش آنان در چارچوب مقررات حاکم به منظور حصول اطمینان از صحت انجام وظایف قانونی آنان .

9. نظارت لازم برای ارزیابی صحیح کارکنان طبق مقررات و ضوابط مربوطه .

10. نظارت بر بایگانی و نگهداری احکام اوراق و مستندات و مکاتبات واحد متبوع در پرونده های مربوطه .

11. شرکت در جلسات درون و برون سازمانی جهت رسیدگی و به اجرا درآوردن تصمیمات مقام مافوق و تهیه آمارهای مختلف مورد نیاز حسب دستور .

12. همکاری در تدوین اهداف و برنامه های خرد وکلان مرکز.

13. پیگیری ارتقاء رتبه و طبقه شغلی پرسنل .

14. پیگیری برنامه های ابلاغی وزارت و دانشگاه متبوع .

15. برنامه ریزی در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و نظارت بر تشکیل پرونده متقاضیان استخدام .

16.اعمال قوانین و مقررات ادرای، آئین نامه و دستور العمل ها

17.انجام امور اداری و توزیع نیروی انسانی مورد نیاز

18. انجام سایر اموری که در حدود وظایف و مسئولیتهای تعیین شده از طرف مقام مافوق ارجاع گردد .

نیروی انسانی

تنظیمات قالب