وظایف و مسئولیت ها:
1. هماهنگی و مدیریت برنامه ها و تقسیم وظایف بین کارشناسان منابع انسانی و کارگزینی
3. هماهنگی جهت تهیه پیش نویس مکاتبات و احکام کارگزینی مربوط به حالات مختلف استخدامی و اشتغال کارکنان در چارچوب مقررات مربوطه.
4. بررسی پیشنهادات مربوط به ارتقاء و ترفیع و انتصابات و تغییر مشاغل و تطبیق وضع کارکنان انتقالی و یا مامور با مقررات استخدامی حاکم و قوانین و ضوابط قانونی.
5. هماهنگی و اقدام در مورد بیمه کارکنان و انتقال سوابق بیمه بازنشستگی آنان .
6. کنترل لیست کارکرد کارکنان با کارت ساعت آنان و انجام کلیه امور مربوطه تا مراتب نهایی در این زمینه .
7. کنترل حضور و غیاب و انواع مرخصی و معذوریت کارکنان با توجه به مجوزها و مقررات مربوطه و اعمال نظارت لازم بر تکمیل فرم های معرفی به کار کارکنان پس از ایام معذوریت طبق مقررات مربوطه .
8. سرپرستی فعالیت های عوامل تحت نظر و کنترل و هدایت و آموزش آنان در چارچوب مقررات حاکم به منظور حصول اطمینان از صحت انجام وظایف قانونی آنان .
9. نظارت لازم برای ارزیابی صحیح کارکنان طبق مقررات و ضوابط مربوطه .
10. نظارت بر بایگانی و نگهداری احکام اوراق و مستندات و مکاتبات واحد متبوع در پرونده های مربوطه .
11. شرکت در جلسات درون و برون سازمانی جهت رسیدگی و به اجرا درآوردن تصمیمات مقام مافوق و تهیه آمارهای مختلف مورد نیاز حسب دستور .
12. همکاری در تدوین اهداف و برنامه های خرد وکلان مرکز.
13. پیگیری ارتقاء رتبه و طبقه شغلی پرسنل .
14. پیگیری برنامه های ابلاغی وزارت و دانشگاه متبوع .
15. برنامه ریزی در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و نظارت بر تشکیل پرونده متقاضیان استخدام .
16.اعمال قوانین و مقررات ادرای، آئین نامه و دستور العمل ها
17.انجام امور اداری و توزیع نیروی انسانی مورد نیاز
18. انجام سایر اموری که در حدود وظایف و مسئولیتهای تعیین شده از طرف مقام مافوق ارجاع گردد .