برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/10/26 - 20:02
  • - تعداد بازدید: 268
  • - تعداد بازدیدکننده: 249
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUP

بیست و پنجمین پایگاه اورژانس در ارومیه راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی اورژانس آذربایجان غربی، دکتر فرزین رضازاده با اعلام این خبر گفت: بیست و پنجمین پایگاه اورژانس در ارومیه در منطقه گلشهر و جاده بند راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تراکم جمعیتی این منطقه و همچنین حادثه خیز بودن محور ارومیه_بند، طی رایزنی هایی که با مسئولین دانشگاه صنعتی ارومیه صورت گرفته است بزودی این پایگاه بصورت موقت در داخل محوطه این دانشگاه راه اندازی خواهد شد.

رئیس اورژانس آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: زمین اصلی این پایگاه در منطقه گلشهر واقع می باشد که قرار است عملیات احداث آن بعد از سیر مراحل قانونی آغاز گردد اما در حال حاضر با توجه به نیاز مبرم این منطقه به پایگاه اورژانس، با همکاری دانشگاه صنعتی این پایگاه راه اندازی می گردد.

دکتر رضازاده با اشاره به اینکه در سطح استان به طور میانگین هر ماه 8هزار ماموریت توسط اورژانس انجام می شود بیان کرد: از این رقم حدود 6 هزار ماموریت مربوط به اورژانس ارومیه می باشد که در راستای نجات جان بیماران و مددجویان انجام می گیرد.

وی هدف از راه اندازی این پایگاه را کاهش زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیماران توصیف کرد و گفت: این پایگاه پانزدهمین پایگاه شهری اورژانس ارومیه خواهد بود که با راه اندازی آن به شهروندان خدمات اورژانسی ارائه خواهد شد و علاوه بر این با افتتاح این پایگاه، بار کاری پایگاه های اورژانس مجاور این منطقه نیز کاهش خواهد یافت.

گفتنی است اورژانس آذربایجان غربی با 107 پایگاه اورژانس، دو پایگاه اورژانس ویژه بانوان، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، 4 دستگاه موتور آمبولانس و یک فروند بالگرد خدمات اورژانسی را به مددجویان سطح استان ارائه می دهد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 1477
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

تنظیمات قالب