شرح وظایف:
- ﻛﺴﺐ ﺧﻂﻣﺸﻲ و دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞﻫﺎیﻻزم ازﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ.
- ﻧﮕﻬﺪاری و ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪﻫﺎ و دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞﻫﺎی ﺻﺎدره ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ اﻣﺮ ﻧﮕﻬﺪاری اﻣﻮال.
- ﺗﺨﺼﻴﺺ ﭘﻼک و ﻧﺼﺐآن ﺑﻪ اﻣﻮال ﻏﻴﺮ ﻣﺼﺮﻓﻲ.
- ﺻﻮرت ﺑﺮداری ازﻛﻠﻴﻪ اﻣﻮال ﻣﺼﺮﻓﻲ و ﻏﻴﺮﻣﺼﺮﻓﻲ واﺣﺪ ﺑﺮﺣﺴﺐ ﻫﺮاﻃﺎق و اﻣﻀﺎءآن ﺑﻌﻨﻮان ﺗﺤﻮﻳﻞ دﻫﻨﺪه اﻣﻮال ﺑﻪ ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﻦ اﻃﺎﻗﻬﺎ.
- اﺧﺬ رﺳﻴﺪ اﻣﻮال ﺻﻮرت ﺑﺮداری ﺷﺪه درﻫﺮاﻃﺎق ازﻣﺴﺌﻮﻟﻴﻦ ﻫﻤﺎن اﻃﺎق.
- ﻛﻨﺘﺮل ﻣﻮﺟﻮدی اﻣﻮال ﻫﺮاﻃﺎق ﺣﺪاﻗﻞ ﻫﺮ ﺷﺶ ﻣﺎه ﻳﻜﺒﺎر.
- ﺗﻬﻴﻪ و ﺗﻨﻈﻴﻢﻛﻠﻴﻪ اﺳﻨﺎد ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺗﺤﻮﻳﻞ و ﺗﺤﻮل اﻣﻮال و اﻣﻀﺎءآن.
- ﻧﻈﺎرت دراﻣﺮﺟﺎﺑﺠﺎﺋﻲ اﻣﻮال و ﺗﻐﻴﻴﺮات آن.
- ﻧﻈﺎرت ﺑﺮﺗﻬﻴﻪ و اﻣﻀﺎء و ارﺳﺎل ﺳﻴﺎﻫﻪ رﻳﺰ اﻣﻮال رﺳﻴﺪه و اﻣﻮال ﻓﺮﺳﺘﺎده ﺷﺪه ﺑﻪ ﻣﻘﺎﻣﺎت ﻣﺎﻓﻮق ﺣﺪاﻗﻞ ﺳﺎﻟﻲ ﻳﻜﺒﺎر.
- اﻃﻤﻴﻨﺎن ازﺻﺤﺖ ﺛﺒﺖ دﻓﺎﺗﺮاﻣﻮال.
- ﻧﻈﺎرتﻛﺎﻣﻞ ﺑﺮ ورود و ﺧﺮوج اﻣﻮال و اﻣﻀﺎء ﻣﺪارک ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ورود و ﺧﺮوج اﻣﻮال.
- اﻧﺠﺎم ﺳﺎﻳﺮ اﻣﻮرﻳﻜﻪ درﺣﺪود وﻇﺎﻳﻒ اداری ازﻃﺮف ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ارﺟﺎع ﻣﻲﮔﺮدد.
- ﺗﻬﻴﻪﮔﺰارش از ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎ ﻣﺸﻜﻼت ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻬﺎ ﺟﻬﺖ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ.