اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

وظایف و مسئولیت ها:

  1. اشراف کامل بر شرح وظایف مسئول پایگاه و رعایت آن به عنوان مسئول بالاتر.
  2. پوشیدن لباس فرم مصوب اورژانس به همراه نصب نشان ها و آرم های مربوطه و نظارت بر نحوه پوشش و آراستگی کارکنان تحت امر.
  3. حضور فعال و مستمر در ساعات موظفی، ارتباط و تعامل صحیح با همکاران، سایر واحد ها و سازمان های همکار و پشتیبان.
  4. در اختیار داشتن آمار به روز در خصوص تعداد پایگاه (با تفکیک شهری،جاده ای، هوایی) تعداد نیروی انسانی(با تفکیک نوع رابطه استخدامی) تعداد لجستیک(با تفکیک نوع آمبولانس، فعال، پشتیبان و 7-10).
  5. در اختیار داشتن گزارش صبحگاهی عملیات (با تفکیک تعداد کد فعال و 7-10 روز جاری، تعداد ماموریت روز گذشته و جزئیات آن، استقرار ها و مناسبات خاص، گزارش مدیر جانشین روز گذشته)
  6. تلاش برای حفظ تعداد کدهای فعال و پیش گیری از توقف ارائه خدمات به دلایل:نیروی انسانی، آمبولانس، تجهیزات پزشکی و ارتباطات .
  7. نظارت بر عملکرد مسئولین پایگاه ها در انجام امور محوله و برگزاری جلسات دوره ای.
  8. اخذ برنامه شیفت بندی ماهانه پایگاه های تحت اختیار و نظارت بر چینش صحیح نیروها.
  9. پیشنهاد تعیین مسئول پایگاه بر اساس ارزیابی سوابق کارکنان.
  10. اطلاع رسانی و ابلاغ دستورالعمل های صادره از طرف سازمان/دانشگاه.
  11. بازدید مستمر از پایگاه های تحت اختیار و بررسی عملکرد و نیازمندی های کارکنان عملیاتی .
  12. پی گیری در راه اندازی پایگاه های مصوب و تلاش برای جذب کمک های خیرین با هماهنگی ستاد
  13. انجام کشیک های ابلاغی مرکز در قالب مدیر جانشین و رعایت دقیق وظایف مربوطه.
  14. همکاری و برقراری تعامل برون سازمانی در قالب مقررات و رسالت سازمان.
  15. جمع آوری و احصاء نیازمندی های پایگاه ها، اعم از دارو، تجهیزات، لوازم مصرفی و رفاهی به صورت دوره ای و تنظیم لیست درخواستی، ارسال به ستاد، دریافت و توزیع در پایگاه ها.
  16. پی گیری رفع مشکلات پایگاه های در حال احداث
  17. نظارت بر اطلاع رسانی مطلوب در خصوص دستورالعمل ها و حضور کارکنان در برنامه های اداره آموزش.
  18. نظارت بر شاخص های کیفیت در عملیات و برخورد با هرگونه کوتاهی و تخلفات احتمالی در این زمینه
  19. معرفی کارکنان نمونه مطابق شاخص های واحد کنترل کیفیت و تشویق افراد پر تلاش.
  20. نظارت بر تعداد ماموریت های انجام شده توسط آمبولانس ها در خارج از محدوده عملیاتی با ذکر علت.
  21. همکارای لازم با واحد های نظارتی و پی گیری ارائه پاسخ به شکایات واصله.
  22. پی گیری جهت انجام تعمیرات و بازسازی آمبولانس های تصادفی و معیوب مطابق آمار روزانه.
  23. نظارت بر فرایند تعمیر و نگهداری آمبولانس ها و تجهیزات پزشکی.
  24. نظارت بر عملکرد مطلوب زیر ساخت رادیویی و اتوماسیون عملیاتی حوزه تحت اختیار.
  25. پی گیری امور بیمه ای خودروها(ثالث و بدنه) در زمان مقرر.
  26. فراخوان پرسنل آنکال و غیر شیفت در زمان بحران، مانور و مناسبات خاص.
  27. تهیه و تنظیم گزارش عملکرد فصلی و سالانه و ارائه به مسئولین بالادست.

مسئول ناحیه

تنظیمات قالب