وظایف و مسئولیت ها:
در روز های اداری
- حضور در ستاد قبل از حضور همکاران اداری ( از ساعت 7.30 صبح )
- پوشیدن لباس کار مرتب و اتو زده
- استفاده از وسایل حفاظت فردی در حین انجام کار
- نظافت سرویسهای بهداشتی بصورت روزانه حداقل دو بار
- گردگیری، جارو کردن، تی کشیدن تمامی قسمتهای اتاق ادارات ستاد ، نظافت آبدارخانه، نمازخانه و محوطه ستاد بصورت روزانه
- تمیز کردن دورهای آیینهها، پنجرهها و دربها به صورت منظم ( بصورت هفتگی)
- تهیه و آماده سازی چای برای کارمندان و مهمانان ( تحویل چای در ساعت 8 صبح یکبار به همکاران و مراجعه بعدی در دو زمان مختلف به تمامی اتاق ها جهت تمایل به نوشیدن چای )
- جمعآوری زبالههای محیط کار ومراجعه به تمامی اتاق ها بصورت روزانه و شستن سطل های زباله
- جمعآوری و تفکیک زبالههای عمومی و زبالههای عفونی آمبولانس ( در صورت شستشو)
- جایگزینی انواع دستمال، مایع دستشویی و حولههای کاغذی
- توزیع غذای همکاران شیفت ستاد در موعد مقرر
- شستشوی آمبولانس به محض رسیدن آمبولانس به ستاد بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و جمع آوری زباله های آن در کمترین زمان
- حضور در پایگاه های اورژانس بر اساس برنامه تدوین شده و ابلاغی ( جهت نظافت پایگاه بر اساس دستورالعمل پیوست ابلاغی )
- کسب دستورالعمل های لازم و برنامه کار از سرپرست مربوطه .
- صرفه جویی در موارد مصرفی و حفظ و نگهداری وسایل کار .
- حمل و نقل وسایل و لوازم اداری و فنی .
- روشن و خاموش کردن وسایل و تجهیزات روشنایی و حرارتی از قبیل لامپ ، کولر .
- کنترل و بکار انداختن دستگاه های حرارتی برودتی آبرسانی گازرسانی روشنایی هنگام شروع وقت اداری و خاموش کردن و از کار انداختن آنها پس از پایان وقت اداری .
- تهیه گزارش از فعالیت ها پیشرفت ها مشکلات جهت سرپرست مربوطه .
- حویل کلیه قسمت ها به شیفت بعد در وضع مناسب و تمیز شده .
- انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می گردد .
در روز های تعطیل و ساعات غیر اداری
- حضور در ساعت مقرر و پوشیدن لباس کار مرتب و اتو زده و استفاده از وسایل حفاظت فردی در حین انجام کار و معرفی به مسئول شیفت
- نظافت سرویسهای بهداشتی بصورت روزانه حداقل دو بار
- گردگیری، جارو کردن، تی کشیدن تمامی راهرو و ادارات فعال ستاد ، نظافت آبدارخانه، نمازخانه بصورت روزانه
- محوطه ستاد بصورت ویژه جارو و تمیز گردد
- تمیز کردن دورهای آیینهها، پنجرهها و دربها به صورت منظم
- تهیه و آماده سازی چای برای مسئولین شیفت
- جمعآوری زبالههای محیط کار ومراجعه به تمامی اتاق ها بصورت روزانه و شستن سطل های زباله
- جایگزینی انواع دستمال، مایع دستشویی و حولههای کاغذی
- توزیع غذای همکاران شیفت ستاد در موعد مقرر
- شستشوی آمبولانس به محض رسیدن آمبولانس به ستاد بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و جمع آوری زباله های آن در کمترین زمان ممکن
- جمعآوری و تفکیک زبالههای عمومی و زبالههای عفونی آمبولانس ( در صورت شستشو)
- حضور در پایگاه های اورژانس بر اساس برنامه تدوین شده و ابلاغی ( جهت نظافت پایگاه بر اساس دستورالعمل پیوست ابلاغی ) – در صورت لزوم و دستور مدیر جانشین
- کسب دستورالعمل های لازم و برنامه کار از سرپرست مربوطه .
- صرفه جویی در موارد مصرفی و حفظ و نگهداری وسایل کار .
- حمل و نقل وسایل و لوازم اداری و فنی .
- روشن و خاموش کردن وسایل و تجهیزات روشنایی و حرارتی از قبیل لامپ ، کولر .
- کنترل و بکار انداختن دستگاه های حرارتی برودتی آبرسانی گازرسانی روشنایی هنگام شروع وقت اداری و خاموش کردن و از کار انداختن آنها پس از پایان وقت اداری .
- تهیه گزارش از فعالیت ها پیشرفت ها مشکلات جهت سرپرست مربوطه .
- حویل کلیه قسمت ها به شیفت بعد در وضع مناسب و تمیز شده .
- انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می گردد .