اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

وظایف و مسئولیت ها:

در روز های اداری

  1. حضور در ستاد قبل از حضور همکاران اداری (  از ساعت 7.30 صبح )
  2. پوشیدن لباس کار مرتب و اتو زده
  3. استفاده از وسایل حفاظت فردی در حین انجام کار
  4. نظافت سرویس‌های بهداشتی بصورت روزانه حداقل دو بار
  5. گردگیری، جارو کردن، تی کشیدن تمامی قسمت‌های اتاق ادارات ستاد ، نظافت آبدارخانه، نمازخانه و محوطه ستاد  بصورت روزانه
  6. تمیز کردن دوره‌ای آیینه‌ها، پنجره‌ها و درب‌ها به صورت منظم  ( بصورت هفتگی)
  7. تهیه و آماده سازی چای برای کارمندان و مهمانان  ( تحویل چای در ساعت 8 صبح یکبار به همکاران و مراجعه بعدی در دو زمان مختلف به تمامی اتاق ها جهت تمایل به نوشیدن چای )
  8. جمع‌آوری زباله‌های محیط کار ومراجعه به تمامی اتاق ها بصورت روزانه و  شستن سطل های زباله
  9. جمع‌آوری و تفکیک زباله‌های عمومی و زباله‌های عفونی آمبولانس ( در صورت شستشو)
  10. جایگزینی انواع دستمال، مایع دستشویی و حوله‌های کاغذی 
  11. توزیع غذای همکاران شیفت  ستاد در موعد مقرر
  12. شستشوی آمبولانس به محض رسیدن آمبولانس به ستاد بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و جمع آوری زباله های آن در کمترین زمان
  13. حضور در پایگاه های اورژانس بر اساس برنامه تدوین شده و ابلاغی ( جهت نظافت پایگاه بر اساس دستورالعمل پیوست ابلاغی )
  14. کسب دستورالعمل های لازم و برنامه کار از سرپرست مربوطه .
  15. صرفه جویی در موارد مصرفی و حفظ و نگهداری وسایل کار .
  16. حمل و نقل وسایل و لوازم اداری و فنی .
  17. روشن و خاموش کردن وسایل و تجهیزات روشنایی و حرارتی از قبیل لامپ ، کولر .
  18. کنترل و بکار انداختن دستگاه های حرارتی برودتی آبرسانی گازرسانی روشنایی هنگام شروع وقت اداری و خاموش کردن و از کار انداختن آنها پس از پایان وقت اداری .
  19. تهیه گزارش از فعالیت ها پیشرفت ها مشکلات جهت سرپرست مربوطه .
  20. حویل کلیه قسمت ها به شیفت بعد در وضع مناسب و تمیز شده .
  21. انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می گردد .

 

در روز های تعطیل و ساعات غیر اداری

  1. حضور در ساعت مقرر و پوشیدن لباس کار مرتب و اتو زده و  استفاده از وسایل حفاظت فردی در حین انجام کار و معرفی به مسئول شیفت
  2. نظافت سرویس‌های بهداشتی بصورت روزانه حداقل دو بار
  3. گردگیری، جارو کردن، تی کشیدن تمامی راهرو و ادارات فعال  ستاد ، نظافت آبدارخانه، نمازخانه بصورت روزانه 
  4. محوطه ستاد بصورت ویژه جارو  و تمیز گردد
  5. تمیز کردن دوره‌ای آیینه‌ها، پنجره‌ها و درب‌ها به صورت منظم 
  6. تهیه و آماده سازی چای برای  مسئولین  شیفت
  7. جمع‌آوری زباله‌های محیط کار ومراجعه به تمامی اتاق ها بصورت روزانه و  شستن سطل های زباله
  8. جایگزینی انواع دستمال، مایع دستشویی و حوله‌های کاغذی 
  9. توزیع غذای همکاران شیفت  ستاد در موعد مقرر
  10. شستشوی آمبولانس به محض رسیدن آمبولانس به ستاد بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و جمع آوری زباله های آن در کمترین زمان ممکن
  11. جمع‌آوری و تفکیک زباله‌های عمومی و زباله‌های عفونی آمبولانس ( در صورت شستشو)
  12. حضور در پایگاه های اورژانس بر اساس برنامه تدوین شده و ابلاغی ( جهت نظافت پایگاه بر اساس دستورالعمل پیوست ابلاغی ) در صورت لزوم و دستور مدیر جانشین
  13. کسب دستورالعمل های لازم و برنامه کار از سرپرست مربوطه .
  14. صرفه جویی در موارد مصرفی و حفظ و نگهداری وسایل کار .
  15. حمل و نقل وسایل و لوازم اداری و فنی .
  16. روشن و خاموش کردن وسایل و تجهیزات روشنایی و حرارتی از قبیل لامپ ، کولر .
  17. کنترل و بکار انداختن دستگاه های حرارتی برودتی آبرسانی گازرسانی روشنایی هنگام شروع وقت اداری و خاموش کردن و از کار انداختن آنها پس از پایان وقت اداری .
  18. تهیه گزارش از فعالیت ها پیشرفت ها مشکلات جهت سرپرست مربوطه .
  19. حویل کلیه قسمت ها به شیفت بعد در وضع مناسب و تمیز شده .
  20. انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می گردد .

خدمات

تنظیمات قالب