اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

وظایف و مسئولیت ها:

  1. تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل : پیش نویس احکام انتقال،ترمیم حقوق ،مرخصی، ارتقاء گروه، مأموریت،اضافه کاری و تنبیه و تشویق و نظیرآن با اطلاع مقام ما فوق و رعایت قوانین و مقررات مربوط.
  2. صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت  ، ترفیع طبق مقررات
  3. صدور احکام برقراری، افزایش و قطع فوق العاده مدیریت
  4. صدور احکام افزایش  سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین ومقررا ت مربوط
  5. انجام اموراداری  مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
  6. انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
  7. اعلام نیازهای ماهانه و فصلی نیروی انسانی
  8. پذیرش فارغ التحصیلان مشمول قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان که برای انجام خدمات مراجعه می کنند
  9. انجام امور استخدامی نیروهای جدید الورود ( در تمامی رده های استخدامی)
  10. نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
  11. انجام امور مربوط به ترک خدمت، غیبت، استعفا
  12. پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
  13. ثبت مرخصی پرسنل بصورت روزانه در سیستم  و انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان
  14. بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر  و تهیه گزارشات لازم از جمله گزارشات آماری و گزارشهایی که از سوی مسئولین بالادستی درخواست میشود
  15. حفظ و نگهداری نامه ها ، اوراق ، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده , نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان
  16. بررسی ارزشیابی کارکنان و اجرای صحیح ارزشیابی
  17. شرکت در کمیته ها و جلسات مختلف
  18. انجام امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت
  19. اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و تشکییل کمیته های مربوطه
  20. مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربطه
  21. انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و تکمیل فرم های تمدید قرارداد
  22. تهیه و تنظیم برگ خلاصه سوابق خدمتی کارکنان
  23. مطالعه و بررسی قوانین، مقررات، آیین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی
  24. مشارکت در تهیه و تدوین و ابلاغ بخشنامه ها و آیین نامه ها و دستورالعملهای اجرایی
  25. انجام امور پرسنلی صدور ابلاغهای تشویق، انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی اشتغال
  26. شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقا معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله
  27. بررسی  و اصلاح مستمر فرآیندهای جاری به منظور تسهیل امور اداری و همچنین در راستای طرح تکریم ارباب رجوع
  28. پاسخگویی  مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه
  29. پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی
  30. پیگیری و تهیه لیست  امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس  و ..... ( بر اساس کارکرد )
  31. رسیدگی به پیشنهادات و تقاضا های واصله مربوط به امور استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی
  32. رعایت سلسله مراتب سازمانی و طبقه بندی محرمانه بودن اطلاعات و اسناد پرسنل
  33. همکاری مستمر با واحد تشکیلات و مدیریت منابع انسانی دانشگاه در جهت انجام امور مربوط به  امور پرسنلی
  34. تهیه پیش نویس مکاتبات اداری و ارسال به مقام مافوق
  35. تهیه شرح وظایف پست های سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط
  36. . صورت برداری ، طبقه بندی ، کدگذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوط
  37. رعایت سطوح دسترسی به پرونده ها که توسط بالاترین مقام اجرائی مرکز ابلاغ می گردد .
  38. پیگیری تکمیل مدارک استخدامی افراد معرفی شده برای استخدام و ارسال برای صدور حکم .
  39. معرفی افراد پذیرفته شده در استخدام جهت انجام سوء پیشینه ، آزمایشات طب کار و ... .
  40. انجام سایر وظایف مرتبط با شغل بر اساس نظر مقام مافوق و مطابق مقررات

کارگزینی

تنظیمات قالب