وظایف و مسئولیت ها:
- آرشیو اطلاعات دیتا بیس به صورت ماهانه (مکالمات دیجیتال و آنالوگ 115- اطلاعات 115 و ....)
- نصب سیستم عامل و نرم افزارهای جانبی ، آنتی ویروس و ... بر روی رایانه های موجود در مرکز
- پشتیبانی و عیب یابی شبکه اتوماسیون اداری و اتوماسیون 115
- انجام تعمیرات سخت افزار رایانه ای که در مرکز قابل تعمیر می باشد
- نظارت بر فرایند ارسالی تجهیزاتی که نیاز به تعمیر دارند و در محل قابل انجام نمی باشند (مانند چاپگر ،مانیتور ،کیس ، و ... )به شرکت های خصوصی و کنترل کیفیت تعمیر تجهیزات
- پیگیری و طراحی و ارائه راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات نرم افزار سیستم 115
- هماهنگی با مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در خصوص عقد قرارداد پشتیبانی و خرید نرم افزارهای مورد نیاز
- آموزش کاربردی برنامه های موجود در مرکز به کاربران بر اساس نیاز و شرح وظیفه
- نظارت بر صحت عملکرد یو پی اس های موجود در مرکز
- بررسی و اظهار نظر در خصوص تجهیزات رایانه ایی و ارتباطی از نظر تطابق با برنامه ؛ اصول فنی و امکانات موجود
- پیگیری کلیه امور مربوط به مخابرات و دیتا
- برآورد نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری مرکز
- بررسی و گزارش مشکلات نرم افزاری و دیتا بیسهای آن به شرکتهای پشتیبان و طرف قرار داد
- نگهداری و پشتیبانی از شبکه اینترانت مرکز
- تعمیر ، تعویض و بروز رسانی سخت افزارهای کامپیوترهای موجود در مرکز
- نصب سیستم عامل ویندوز و برنامه های جانبی مورد استفاده (آفیس و ...) 115 و 800 بر روی سیستم های مرکز و دیسپچ
- نصب و راه اندازی دیوایس های شبکه (سوئیچ های سیسکو) – پرینتر ها و سایر تجهیزات کامپیوتری (ویدیو
- نصب و بروز رسانی آنتی ویروس سازمانی پادویش بر روی تمامی کامپیوتر های مرکز
- نگهداری و پشتیبانی از اتاق سرور – سامانه آسایار – توسعه ، بروز رسانی و رفع خطاهای سامانه آسایار
- چکاپ دوره ای و منظم UPS های اتاق سرور ، کولر گازی و سایر تجهیزات مرتبط با آن
- انجام تمامی امور محوله از سوی سازمان اورژانس کشور ، مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و پاسخ به نامه های اداری – سازمانی
- پشتیبانی از نرم افزار اتوماسیون اداری دانشگاه (MIS) ، چارگون و شبکه دولت
- پشتیبانی ، بروز رسانی و رفع خطاهای نرم افزارهای واحد کارگزینی و حسابداری (آذرخش – پایا – تعهدی)
- انجام تمامی امورات محوله از سوی مافوق (راه اندازی دوربین های MCMC ، پشتیبانی و رفع خطاهای احتمالی در انتقال تصاویر از بیمارستانها و انجام طرح توسعه آن)
- رابط بین اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی و شرکت آسمان کارمانیا (آسایار) و سازمان اورژانس کشور
- پاسخ به ارباب رجوع ، ارائه گزارشهای فرم های اورژانس و صوت ها به شرکت های بیمه و مراجعه کنندگان
- شرکت در جلسات ، وبینارها و کلاسهای آموزشی تخصصی مربوط به IT
- بررسی فنی وکارشناسی نیازمندی های مربوط به IT مرکز ، تعیین مشخصات (کانفیگ) کامپیوترها و سخت افزارهای مورد نیاز مرکز و اتاق سرور