وظایف و مسئولیت ها:
- تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل : پیش نویس احکام انتقال،ترمیم حقوق ،مرخصی، ارتقاء گروه، مأموریت،اضافه کاری و تنبیه و تشویق و نظیرآن با اطلاع مقام ما فوق و رعایت قوانین و مقررات مربوط.
- صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت ، ترفیع طبق مقررات
- صدور احکام برقراری، افزایش و قطع فوق العاده مدیریت
- صدور احکام افزایش سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین ومقررا ت مربوط
- انجام اموراداری مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
- انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس –اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
- اعلام نیازهای ماهانه و فصلی نیروی انسانی
- پذیرش فارغ التحصیلان مشمول قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان که برای انجام خدمات مراجعه می کنند
- انجام امور استخدامی نیروهای جدید الورود ( در تمامی رده های استخدامی)
- نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
- انجام امور مربوط به ترک خدمت، غیبت، استعفا
- پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
- ثبت مرخصی پرسنل بصورت روزانه در سیستم و انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان
- بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر و تهیه گزارشات لازم از جمله گزارشات آماری و گزارشهایی که از سوی مسئولین بالادستی درخواست میشود
- حفظ و نگهداری نامه ها ، اوراق ، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده , نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان
- بررسی ارزشیابی کارکنان و اجرای صحیح ارزشیابی
- شرکت در کمیته ها و جلسات مختلف
- انجام امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت
- اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و تشکییل کمیته های مربوطه
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربطه
- انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و تکمیل فرم های تمدید قرارداد
- تهیه و تنظیم برگ خلاصه سوابق خدمتی کارکنان
- مطالعه و بررسی قوانین، مقررات، آیین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی
- مشارکت در تهیه و تدوین و ابلاغ بخشنامه ها و آیین نامه ها و دستورالعملهای اجرایی
- انجام امور پرسنلی صدور ابلاغهای تشویق، انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی اشتغال
- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقا معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله
- بررسی و اصلاح مستمر فرآیندهای جاری به منظور تسهیل امور اداری و همچنین در راستای طرح تکریم ارباب رجوع
- پاسخگویی مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه
- پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی
- پیگیری و تهیه لیست امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس و ..... ( بر اساس کارکرد )
- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضا های واصله مربوط به امور استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی
- رعایت سلسله مراتب سازمانی و طبقه بندی محرمانه بودن اطلاعات و اسناد پرسنل
- همکاری مستمر با واحد تشکیلات و مدیریت منابع انسانی دانشگاه در جهت انجام امور مربوط به امور پرسنلی
- تهیه پیش نویس مکاتبات اداری و ارسال به مقام مافوق
- تهیه شرح وظایف پست های سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط
- . صورت برداری ، طبقه بندی ، کدگذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوط
- رعایت سطوح دسترسی به پرونده ها که توسط بالاترین مقام اجرائی مرکز ابلاغ می گردد .
- پیگیری تکمیل مدارک استخدامی افراد معرفی شده برای استخدام و ارسال برای صدور حکم .
- معرفی افراد پذیرفته شده در استخدام جهت انجام سوء پیشینه ، آزمایشات طب کار و ... .
- انجام سایر وظایف مرتبط با شغل بر اساس نظر مقام مافوق و مطابق مقررات